iran review of books

مرور کتب فارسی

iran review of books

مرور کتب فارسی

اکثر مطالب این سایت از نوشته های کاربران فارسی زبان سایت goodreads.com برداشت شده است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

 

کتاب: آوای وحش
نویسنده: #جک_لندن
مترجم: #پرویز_داریوش
ناشر: #علمی_و_فرهنگی
صفحات:  ۱۵۹
قفسه: #رمان_خارجی

میانگین امتیاز (با نظر ۲۵۶٬۶۵۱ کاربر): ۳.۸۳
  
 ریویو از کاربری: Mahdi Lotfi
امتیاز کاربر: ☆★★★★


✅جک لندن، نویسنده‌ی آمریکایی‌تبار که از آثار معروف او آوای وحش و گرگ دریا است، از معدود نویسندگانی است که از راه داستان‌نویسی به ثروت فراوان دست یافت. نویسنده‌ی کتاب آوای وحش حوادثی را که در داستان‌های خود به تصویر می‌کشد با چشم خود دیده و با شخصیت‌های اصلی داستان‌هایش ارتباط داشته و آنها را می‌شناخته. در داستان‌ها و نوشته‌های جک لندن تأثیر افکار چارلز داروین٬ هربرت اسپنسر٬ کارل مارکس و فریدریش نیچه آشکار است. این آثار که گاهی رنگ شدید ناتورالیستی به خود می‌گیرند قطعاً در آنها تجزیه و تحلیل‌های بسیار دقیق وجود دارد.

✅ رمان آوای وحش معروف‌ترین رمان جک لندن است و در سال 1903 در امریکا منتشر شد. او در این رمان داستان سگی به نام باک را بیان می‌کند. باک، سگ اهلی و محبوب یک قاضی است و در مسیر زندگیش سر از سرزمینی خشن و بی‌رحم به نام کلوندایک از ایالات یوکان در می‌آورد و درگیر ماجراها و حوادث خاصی می‌شود. این سرزمین در آن زمان دستخوش هجوم بی‌رحم جویندگان طلا قرار داشته و باعث می‌شود باک تجربه‌هایی را در دنیای وحش به دست آورد.


آوای وحش

@GoodreadsFarsi 📚 کانال
 تخصصی معرفی کتاب

نظرات (۱)

  فوق العاده زیباست. مخصوصا به زبان اصلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی